maandag 22 juni 2009

De Grote Reis komt eraan!


Hallo Iedereen,

Eindelijk is het zover, de reis naar het verre oosten is geboekt!
2 juli is de datum van ons vertek, en tevens een 11 urige vliegreis naar Japan.
We gaan 7 uur 'savonds weg, en komen de volgende dag in onze tijd om 6 uur 'smorgens aan, maar in Japan is het dan al 1 uur in de middag.

Eenmaal daar aangekomen stappen we uit, vervolgens stappen we in de trein, en worden we bij ons hotel afgezet. Moeders denkt nu al dat we ons hotel niet kunnen vinden, maar Katie houdt goede hoop.

Vervolgens vertoeven wij 18 dagen aan de andere kant van de wereld, plekken waar we in Japan komen zijn zoal: Tokyo, Kyoto, Beppu, Hiroshima en nog vele anderen.

We proberen jullie met deze blog op de hoogte te houden, dus houd ons in de gaten.

5 opmerkingen:

  1. Oooow, ik ben erg jaloers hiero!

    Helaas heb ik mijn boekjes met wat je als westerling vooral NIET moet doen in Japan uitgeleend, zodat ik jullie geen wijze raad kan meegeven ;) Dus slechts: veel plezier! :))

    (Met dank aan elma voor de attendering op jullie reis :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee ik ben jullie eerste volger. Geniet van deze mooie reis.

    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal te gek meiden!
    Ik volg jullie hoor, veel plezier!
    Tot dan.......

    BeantwoordenVerwijderen