woensdag 1 juli 2009

Bijna Daar

Konban Wa,


Hier weer even een update met de voorbereidingen van Anita en Katie.
Vandaag zijn we op pad geweest naar een leuke fotocamera, voor op Rens zijn Canon lenzen.
En ja hoor, daar bij de Saturn bij 'the Wall' hebben we heb gevonden, een Canon Eos 450D.
Katie er natuurlijk gelijk mee spelen, en hij doet het geweldig, dus hij is door de test en mag mee naar Japan :)

De koffers zijn al bijna gevuld (eigelijk half, want we nemen zo weinig mogelijk mee).
Katie is druk bezig met het zoeken van alle leuke Lolita winkels in Japan, en de printer draait overuren.

Morgen nog een mini update, en hier nog wat foto's :
Hier Katie, In Utrecht, In Lolita mode
Isabella, als model, met de Canon Camera

4 opmerkingen:

  1. nog één nachtje slapen! ;-)
    Ik zag vanavond in de bios een trailer voor een Japanse film die ik wil zien. Megane heet ie. Je Japanse gekte is toch een beetje aanstekelijk blijkbaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. tot ik me nu ook maar ff heb aangemeld. Weetniet of alles doorkomt maar dat zien we wel. Zie dit maar als een test. Rens

    BeantwoordenVerwijderen
  3. als het goed is zitten ze nu ergens boven Nederland/Duitsland(?) Rens heeft ze op tijd afgeleverd op Schiphol vanmiddag. Zullen ze morgen vanuit Tokyo kunnen posten? Wie weet, we wait...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb 's avonds nog aan jullie gedacht, dat je daar hoog en droog in de lucht zat! Lekker aan een borrel misschien?! haha
    Ben benieuwd hoe jullie daar zijn aangekomen.
    doegie

    BeantwoordenVerwijderen